14 oktober 2007

Sticker till Glasgow...

... redan oförskämt tidigt imorgon bitti. Ska iväg på XVI International Crop Protection Congress som organiseras av British Crop Protection Council (klicka på Congress 2007 för att komma till själva konferensens sida) och blir borta tills på fredag. Det är en kombination av vetenskaplig konferens och bekämpningsmedelsbranshens största årliga sammankomst och är en plats där nya ämnen, formuleringar etc introduceras (vilket är anledningen att jag är där).

Enligt uppgift så finns det trådlös uppkoppling på hela mässområdet så förhoppningsvis kommer jag kunna posta lite "live-rapporter" i veckan. Om så inte blir fallet så kan ni ju alltid roa er med att rösta här till höger på ämnen för framtida bloggposter. (Alla förslag som jag har angivit hade jag ju tänkt mig att blogga om iaf. - men ni kan ju få ange något slags prioritetsordning tänkte jag).

Missa inte heller att kolla in den pågående diskussionen på forskarbloggen om bloggen som plattform för det vetenskapliga samtalet.

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer: