15 april 2007

Splendid indeed!

Var inne i Stockholm idag för att träffa mina medresenärer och försöka styra upp några detaljer kring vår inplanerade fjälltur kring Hemavan. Enligt uppgift ska vi åka skidor (dessa har jag ännu inte fixat) och bo utomhus i tält och kyla (eller slask och vårflod?), och enligt uppgift så avreser vi redan om en vecka. Jag återkommer med utförligare rapportering...

Från Stockholmståget gick jag raka vägen till Reginateatern där jag avnjöt extraföreställningen av "På Madagaskar". Denna var faktiskt precis så bra som recensionen i UNT utlovade och jag gick hem med ett stort leende på läpparna (eller gick och gick... jag tog ju förresten bussen).

Hursomhelst - om du bor i Nyköping eller Örebro dit spexet ska dra på turné så kan jag varmt rekommendera dig att införskaffa en biljett!

Inga kommentarer: